Ordero.pl

Czym jest Ordero.pl?

Ordero.pl jest lokalną inicjatywą, która ma na celu pomoc lokalnym przedsiębiorcom w przejściu przez trudny dla nich czas spowodowany pandemią.

Zebrany zespół to grupa odpowiedzialnych społecznie przyjaciół. Wszyscy mamy wieloletnie doświadczenie w obszarze reklamy, mediów, mediów społecznościowych, zarządzania projektami i internetem. Udostępniamy tę wiedzę. Inicjatywa jest społeczna.

W Ordero.pl wierzymy, że sprzedaż przez internet będzie niedługo standardem dla każdego sklepu. Twoi klienci nauczyli się kupować przez internet, bo zmusiła ich do tego sytuacja związana z koronawirusem, ale to przyzwyczajenie zostanie u nich, również gdy wrócimy do normalnego życia. Ludzie będą kupować przez Internet jeszcze więcej i częściej, a Ty nie możesz stać obok. Dzięki nam odnajdziesz się w nowej rzeczywistości. Po prostu będziesz miał swój własny sklep internetowy.

Co możesz zrobić już teraz?

Zacznij od przygotowania bazy swoich produktów!

To jedynie kilka kroków:

  1. Przygotuj listę produktów w formacie xls lub csv (arkusz, np: Microsoft Excel, Google Sheets).
  2. Upewnij się, że w arkuszu znajdują się kolumny:
    • Nazwa produktu,
    • Kategoria,
    • Cena,
    • SKU (unikalny numer dla każdego produktu w Twoim sklepie np: papier-003, papier-004 itp),
  3. Przygotuj zdjęcia swoich produktów i zapisz je w pliku (jpg, maksymalnie 1200x1200 pikseli), umieść nazwę pliku w kolumnie 'zdjęcie' (np. koszula-zielona.jpg). Zdjęcia zapisz na dysku i prześlij je do nas. Bez obawy! Zdjęcia możesz dosłać później lub dodać je do systemu gdy już uruchomimy Twój sklep.
  4. Możesz również stworzyć dodatkowe kolumny jak: opis, marka, jednostka miary, cena promocyjna.
  5. Jeśli Twój produkt posiada warianty (np. rozmiar, kolor, smak) umieść je w odpowiedniej kolumnie.
  6. Dla prostych produktów nie twórz wariantów, stwórz osobne pordukty, np: "Pomidory Pomido 0.5 kg", "Pomidory Pomido 1 kg", itp.

Informację jak poprawnie przygotować bazę produktów znajdziesz na naszej stronie Ordero.pl od 6-go kwietnia br., działaj już teraz!

Jeśli masz wątpiwości jak poprawnie przygotować bazę produktów, skontaktuj się z nami pod adresem hello@ordero.pl.

Nie obawiaj się, to prostsze niż myślisz!

Dla sklepów spożywczych które w swojej ofercie posiadają wiele produktów (50+) wprowadzamy usługę "Skaner kodów kreskowych EAN", która będzie dostępna dla wszystkich w pakiecie podstawowym "Jedna ofeta dla wszystkich" od 6-go Kwietnia br. i umożliwi ekspresowe wprowadzenie oferowanych przez Twój sklep produktów do systemu Ordero.pl. Cyk, pyk!

Funkcje główne:

Podstawowymi funkcjami naszego systemu e-commerce są:

  1. Koszyk – lub widok "katalogu".
  2. Wyszukiwarka
  3. Podział na kategorie
  4. Wprowadzanie zniżek/promocji
  5. Kupony zniżkowe
  6. Podstawowe filtrowanie/sortowanie – według ceny i daty dodawania, kategorii.
  7. Przyciski społecznościowe – Facebook Udostępnij, Twitter itp..
  8. Umieszczanie tekstów i zdjęć w produkcie w dowolnej ilości.
  9. Standardowa płatność za produkty w formie zwykłego przelewu, płatnością za pobraniem, a także szybkie płatności, Paybynet.pl (najniższa prowizja na rynku 0.99%). Umożliwiamy bardzo prostą i szybką integrację z tą formą płatności dzięki dedykowanemu dla Ordero.pl zespołowi Paybynet. Wszystkie potrzebne dokumnety kompletujemy za Ciebie.
  10. Zakupy przez użytkowników zarejestrowanych, jak i gości.
  11. Stan magazynowy – automatyczna kontrola stanu magazynowego, czyli możliwość zdefiniowania liczby dostępnych produktów i kiedy stan magazynowy zbliża się do 0 lub wynosi 0 – powiadomienie w formie e-mail.
  12. Opinie/oceny klientów na temat produktów.

Rozbudowane funkcje "dostawy i odbioru"

Zaawansowane funkcje odbioru i dostawy. Sam decydujesz w jakim czasie i formie dostarczysz zamówienie do klienta. Określasz czas potrzebny na realizację, definiujesz miejsca odbioru.

  • Określ w jaki sposób i w jakim czasie będziesz realizował zamówienia dla klientów
  • Określ w jakim promienu realizujesz dostawy pod wskazany adres
  • Możesz wybrać pomiędzy dostawą pod wskazany adres  lub umożliwić odbiór osobisty w zdefiniowanych przez Ciebie punktach odbioru, np. innych filiach, placówkach bądź odrębnych lokalach np. u zaprzyjaźnionych przedsiębiorców.
  • Zdefiniuj dni w których nie realizujesz dostaw ani odbioru osobistego, ogólnie lub osobno dla każdej metody, daty i czasu.
  • Ustaw dni świąteczne dla dostawy i odbioru osobistego, ogólnie lub osobno dla każdej metody, daty i czasu. 

Czytelny kalendarz zamówień

Z łatwością koordynuj duża ilość zamówienia dzięki możliwości wyświetlania ich na przejrzystym kalendarzu w systemie Ordero.pl, dostępnym dla Twojego smartphona, tabletu, komputera lub dedykowanego ekranu w sklepie czy magazynie.

  • System generuje kalendarz ze wszystkimi zamówieniami (np. dla managera, lub sprzedawcy) oraz osobno dla każdej metody odbioru (dla dostawy pod wskazany adres, oraz osobny dla odbioru osobistego).
  • Zdefiniuj role Twoim pracownikom w systemie Ordero.pl aby mieli dostęp do dedykowanego kalendarz w zależności od przypisanej im roli.
    • Dla osób koordynujących “odbiór osobisty”
    • Dla osób odpowiedzialnych za dostawy pod wskazany adres.

Scaner kodów kreskowych (EAN / EAN-13) w postaci aplikacji na smartphone

Błyskawicznie wprowadź asortyment do swojego sklepu!
System rozpozna produkt i uzupełni za Ciebie wszystkie kluczowe informacje takie jak:

  • Nazwa, kategoria, marka, opis, zdjęcie, skład, wartości odżywcze

Nie musisz robić tego ręcznie.

Skieruj skaner na kod kreskowy produktu, wprowadź cenę ze swojej oferty, skanuj kolejny!

Moduł dla restauracji

Przenieś swoją restauracje do Ordero.pl.

Dzięki temu dedykowanemu modułowi łatwo opublikujesz i bedziesz zarządzać nawet obszernym menu online.

Symboliczne koszty jakie ma ponieść przedsiębiorca umożliwiają nam pokrycie wydatków związanych z funkcjonowaniem systemów informatycznych oraz zapewnieniem stałej opieki nad ich sklepami internetowymi prowadzonymi w ramach platformy Ordero.pl.

Jedna oferta dla wszystkich

99 /aktywacja*
  • Brak opłaty abonamentowej!
  • Brak limitu ilości produktów!
  • Brak limitu ilości zamówień!
  • Jedynie 4% prowizji od wartości brutto przetworzonych zamówień**
  • Komplet dokumentów RODO i regulamin sprzedaży.
  • skaner kodów kreskowych umożliwiający bardzo szybkie wprowadzanie produktów do oferty sklepu od 6-go Kwietnia
  • Moduł dostaw i odbioru osobistego
  • Moduł kalendarza dostaw
  • Wydruki zamówień i dostaw
  • Umieszczenie Twojego sklepu w katalogu ordero.pl
  • Atrakcyjny i czytelny układ graficzny sklepu
  • Automatyczne e-maile z zamówieniami
  • Stany magazynowe
  • Produkty ”proste” i z „wariantami” – np.: kolor, rozmiar, smak itp.
  • Integracja z bramką płatności Paybynet.pl
  • Możliwość obsługi płatności za pobraniem
  • Możliwość umieszczania promocji oraz przeceniania produktów doraźnie lub z wyprzedzeniem
  • Kontrola nad bazą klientów oraz integracja z mediami społecznościowymi
  • 2 osobne konta "Kierownika Sklepu"
  • *usługodawca nie jest płatnikiem VAT
  • ** wysokość prowizji dla sklepów spożywczych przy < 500 indeksach

opcja rozszerzona

399 /od*
  • Brak opłaty abonamentowej!
  • Brak limitu ilości produktów!
  • Brak limitu ilości zamówień!
  • Jedynie 4% prowizji od wartości brutto przetworzonych zamówień**
  • Komplet dokumentów RODO i regulamin sprzedaży.
  • skaner kodów kreskowych umożliwiający bardzo szybkie wprowadzanie produktów do oferty sklepu od 6-go Kwietnia
  • Moduł dostaw i odbioru osobistego
  • Moduł kalendarza dostaw
  • Wydruki zamówień i dostaw
  • Umieszczenie Twojego sklepu w katalogu ordero.pl
  • Atrakcyjny i czytelny układ graficzny sklepu
  • Automatyczne e-maile z zamówieniami
  • Stany magazynowe
  • Produkty ”proste” i z „wariantami” – np.: kolor, rozmiar, smak itp.
  • Integracja z bramką płatności Paybynet.pl
  • Możliwość obsługi płatności za pobraniem
  • Możliwość umieszczania promocji oraz przeceniania produktów doraźnie lub z wyprzedzeniem
  • Kontrola nad bazą klientów oraz integracja z mediami społecznościowymi
  • 2 osobne konta "Kierownika Sklepu"

  • Dodatkowe 4ry konta dostępu do panelu administracyjnego. Np. dla firmy SEO lub innych współpracowników
  • Darmowa instalacja do 3 wtyczek Wordpress lub Woocommerce wraz z konfiguracją.
  • Konfiguracja kolorystyki sklepu, czcionek, koloru tła i stylu graficznego elementów.
  • Oraz więcej możliwości zaawansowanej konfiguracji i modyfikacji.
  • *usługodawca nie jest płatnikiem VAT
  • ** wysokość prowizji dla sklepów spożywczych przy < 500 indeksach

Platforma Ordero.pl

jest prowadzona przez firmę:
SPORT-TIMING POLAND KRZYSZTOF GĄSIENICA,
ul. Jana Kasprowicza 47b
34-500 Zakopane,
NIP 7361214482, REGON 490740987

Dane kontaktowe

Zapytania i kontakt ogólny:

E-mail: hello@ordero.pl

Telefon: +48 666 98 98 90, +48 18 20 68 858.

Zespół Ordero.pl

Zebrany zespół to grupa odpowiedzialnych społecznie przyjaciół. Wszyscy mamy wieloletnie doświadczenie w obszarze reklamy, mediów, mediów społecznościowych, zarządzania projektami i internetem. Udostępniamy tę wiedzę. Inicjatywa jest społeczna.

Łukasz Gąsienica

Project manager

Inicjator ruchu

person krzysztof

Krzysztof Gąsienica

operations director

Współinicjator

person maciej

Maciej Gąsienica

content manager

Wsparcie w obszarze treści

person rzankowski

Maciej Rzankowski

design & art

Wsparcie w obszarze treści

Jan Kanty Wolak

Jan Kanty Wolak

communication manager

Public relations, biuro informacji

Anna Kasicka-Potyraj

Anna Kasicka-Potyraj

obsługa prawna

Sprawy korporacyjne

Anna Marcon

design & art

Dyrektor kreatywny

Prot Haładaj

wspólnik

Współinicjator